היום: גרמניה מובילה הצבעה השוללת את ירושלים כבירת ישראל

אהרן יעקב 2 Comment on היום: גרמניה מובילה הצבעה השוללת את ירושלים כבירת ישראל

גרמניה ושאר מדינות ערב מובילות הצבעה בארגון אונסק"ו, הצבעה הבא לשלול את הזיקה בין ירושלים לבין הגדרתה כעיר הבירה של מדינת ישראל, איטליה מתנגדת

חנוכיה • אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עוד לא שככו הדי ההתכתשויות ההדדיות וגלגול האשמות בין ממשלת ישראל לזו הגרמנית, על דבר ביטול הפגישות של בכירי מדינת ישראל עם שר החוץ הגרמני לאור פגישותיו של זה האחרון עם ארגונים עוינים למדינת ישראל כדוגמת שוברים שתיקה, והנה מנפקת לנו המדינה הגרמנית עוד כותרת ביחסה המפלה למדינת ישראל.

סגנית שר החוץ, חה"כ ציפי חוטובלי (הליכוד) פרסמה את דבר מעורבותה והובלתה של גרמניה בהצבעה האמורה לעלות היום, יום העצמאות של מדינת ישראל, הקובעת שירושלים ומדינת ישראל אינם כרוכות זו בזו ואין כל זיקה בין בירת ישראל לעיר הקודש והמקדש ירושלים. וכאמור לעיל גרמניה בולטת בהנהגת גוש התמיכה בהחלטה מקוממת זו.

את קיום ההצבעה יזמו בארגון אונסק"ו, ארגון שהוא זרוע של מוסדות האו"ם ואותו מרכיבות 58 מדינות והמדינות המוסלמיות החברות בה הן מובילות וקובעות את הטון, מה שאומר שתוצאות ההצבעה כבר צפויות. חשוב לציין שהצבעה בסגנון זה על העיוות ההיסטורי המקומם נערכה גם בשנה שעברה.

בדבריה סיפרה סגנית השר על המאבק העיקש אותו מנהלת מדינת ישראל, מאבק מדיני על כל אחת מהמדינות המרכיבות את הארגון על מנת שלא יתנו יד לעיוות היסטורי ואלא להיפך שיצביעו בעד האמת. אם למדנו רק לאחרונה שהתקשורת מספקת לנו תקשורת מעוותת, הנה לנו שאונסק"ו מייצר לנו היסטוריה מזויפת, אומרת סגנית השר חוטובלי.

גם ראש הממשלה המכהן כשר החוץ שותף למאמצים הבינלאומיים למנוע את הקביעה המעוות הזו שוב. ושוחח בעניין עם מספר מנהיגי מדינות באירופה, על מנת שלא ייתנו יד ורוח גבית לחרפה הזו.

וכל זה מתרחש שבועות בודדים לפני ביקורו המתוכנן של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בארץ, כשהוא מלווה בפמליה הנשיאותית ובבתו וחתנו היהודיים. כאשר הביקור מתוכנן בסמיכות לחגיגות לציון יום שחרור ירושלים, ועל פי חלק מההערכות הביקור נועד בכלל לקיום הבטחת הבחירות וההכרזה על העתקת שגרירות ארצות הברית לירושלים בירת ישראל, מתל אביב, מקום משכנה כיום.

חשוב לציין שאיטליה כבר הודיעה שלא תצביע בעד ההצבעה האמורה להתקיים כאמור מחר, יום בו מציינים במדינת ישראל 69 שנים להקמתה של המדינה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    זה קצת מזכיר לכם משהו שהגרמנים חושבים ורוצים בטובתינו ואיך זה נגמר אז נקווה שזה לא ייגמר כך ב2017